بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

  • ۰
  • ۰

نتفلیکس چیست و چطور غول دنیای سرگرمی شد؟

مطرح‌شدن خبری در رسانه‌های فارسی درباره قرارداد نت‌فلیکس با شرکت پخش فیلم MK2 نام نت‌فلیکس را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایران مطرح کرد. بعضی از رسانه‌ها گزارش کرده بودند که فیلم‌های عباس کیارستمی هم وارد نت‌فلیکس شده است که ظاهراً این خبر‌ها صحت ندارد.

علاوه بر آن، نت‌فلیکس که بزرگ‌ترین سامانه پخش «آنلاین» فیلم و سریال در جهان است، به‌تازگی اعلام کرده که در زمان همه‌گیری گسترده ویروس کرونا و به‌تبع آن اعمال گسترده سیاست‌های قرنطینه و خانه‌نشینی اجباری مردم، نزدیک به ۱۶ میلیون مشترک جدید جذب کرده است و مجموع مشتریان این شرکت آمریکایی به بیش از ۱۸۰ میلیون نفر رسیده است؛ اما نت‌فلیکس چیست و چه می‌کند؟

نت‌فلیکس که بزرگ‌ترین سامانه پخش «آنلاین» فیلم و سریال در جهان است.

نت‌فلیکس چیست؟

شرکت «نت‌فیلیکس»، یکی از شرکت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است. البته شرکت‌ها یا کانال‌های دیگری هم در جهان امروز خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند و نت‌فلیکس یکی از آن‌ها است. البته این شرکت به دلیل تنوع سریال‌ها و فیلم‌هایی که به مخاطبانش ارائه می‌کند و البته اشتراک به نسبت ارزان‌تر، محبوبیت خاصی پیداکرده است.

این روزها، با یک خط اینترنت پر سرعت، تقریبا می‌تواند با هر وسیله‌ای که صفحه‌نمایش داشته باشد، به نت‌فلیکس وصل شد. از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا مرورگر کامپیوتر‌ها، موبایل، تبلت و حتی کنسول‌های بازی. البته نت‌فلیکس پا را از عرضه محصولات موجود در بازار فراتر گذاشته و حالا در حال تبدیل‌شدن به یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولید آثار بصری در دنیاست.

این سامانه پخش فیلم و سریال در چند سال گذشته تعدادی از پربیننده‌ترین آثار سینمایی را تهیه‌کرده است. فیلم‌هایی که در بسیاری از جشنواره‌های مهم سینمایی جوایز متعددی هم گرفته‌اند. مثل فیلم «روما» که در سال ۲۰۱۸ سه جایزه بهترین فیلم خارجی ‌زبان، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌برداری از اسکار آن سال را به دست آورد. فیلمی که از «تولید تا توزیع» محصول نت‌فیلیکس بود.

فراگیر شدن میل به تماشای فیلم و سریال در فضاهای خصوصی و بی‌رغبتی به رفتن و فیلم دیدن در سالن‌های سینما، مخاطبان بیشتری را به سمت نت‌فیلیکس برده است و درنتیجه قدرت اقتصادی این کمپانی ۲۳ ساله را بیش‌ازپیش افزایش داده است. البته اگر هزینه‌های رفتن به سینما برای یک خانواده را در نظر بگیرید - به همراه هزینه‌های جانبی رفت‌وآمد و خرید خوراکی و غیره - دیدن فیلم در نت‌فلیکس و شرکت‌های مشابه آن می‌تواند برای بسیاری از مخاطبانش به‌صرفه هم باشد.

 نتفلیکس سریال های بسیار معروف و شناخته شده ای در دنیای قیلم دارد که شما میتوانین در سایت accountsiran مشاهده کنید.

  • ۰۰/۱۱/۰۷
  • علیرضا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی