بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سرور اچ پی (hp) چیست؟

سرور اچ پی (hp) چیست؟

سرور کامپیوتری است که به کامپیوترهای دیگری که در شبکه هستند امکان دسترسی به فایل ها، برنامه ها، پرینتر، اسکنر و ... را می دهد. در نتیجه، کار همه کاربرانی که از طریق کامپیوتر شخصی خود در شبکه کار می کنند به آن بستگی دارد. سرور اچ پی جزء بهترین سرورهای دنیا است که از بهترین سخت افزارها و نرم افزارها در سرور خود استفاده می کند. در این مقاله به بررسی محبوب ترین سرورهای اچ پی نسل 10 و کاربرد هر کدام می پردازیم. سرور اچ پی دارای سه ساختار Tower، Rackmount  و Blade است و به 4 بخش سرورهای  DL(متراکم)، سرورهای سرورهای BL (تیغه ای)، سرورهای ML (ماژولار) و سرورهای  SL(مقیاس پذیر) تقسیم بندی می شود.

در این مقاله به بررسی محبوب ترین سرورهای اچ پی می پردازیم.

سرور HPE ProLiant DL360 G10 :

 سروری تک یونیه (1U) بوده و از CPUهای انترپرایزی نسل اول و دوم اینل زنون Scalable (شامل 28 هسته) پشتیبانی کند. قابلیت استفاده همزمان دو پردازنده (با 56 هسته) را نیز داراست. همچنین رم های به کار رفته در این سرور، رم های پر سرعت DDR4 است. تقریبا 60 درصد عملکرد این سرور نسبت به نسل گذشته بهتر شده است. این سرور درون رک قرار می گیرد و مناسب شرکت های متوسط و بزرگ که در حال رشد هستند، می باشند (با استفاده از نرم افزار مدیریتی HPE iLO 5 امکان اتصال به سرور از راه دور وجود دارد.) و مناسب فعالیت های شبیه سازی، مجازی سازی، فعالیت های HPC (محاسبات با کارآیی بالا)، کارهای گرافیکی و ... است.

برای مشاهده ادامه مطلب و خرید سرور hp به سایت رایان وی آی پی مراجعه کنید.

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

تعریف جذب و استخدام

تمامی شرکت ها و سازمان های خصوصی معمولاً به دنبال بهبود پیشرفت کارشان هستند که این کار تنها با در اختیار گرفتن نیروهای متخصص و ماهر امکان پذیر است سازمان ها همواره به دنبال افرادی هستند که ماهر و کاملا انعطاف پذیر بوده و خود را با شرایط کار تطبیق دهند و نهایتاً اینکه برای مجموعه سودآور باشند.

یکی از مهم‌ترین قسمت های شرکت و سازمان ها، نقش منابع انسانی و به کارگیری نیروی متخصص است یا به عبارت دیگر بخش استخدام و صدور آگهی استخدام برای نیازمندی های شغلی است. اگر در این بخش فعالیت ها به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شود، نیروی کار بسیار پویا و فعالی به مجموعه اضافه خواهد شد که در ازای دریافت دستمزد، سود آوری بسیار بالایی برای شرکت‌ها خواهد داشت.بنابراین استخدام و جذب نیرو توسط شرکت های دولتی و خصوصیمی‌تواند در آینده کشور و همچنین سازمان های مورد نظر تاثیر بسزایی داشته باشد. در مورد استخدام های دولتی اغلب پذیرفته شدن در این گونه شغل ها با برگزاری آزمون های استخدامی همراه است.

دلیل هماهنگی و یکپارچه سازی شیوه های استخدام دولتی معمولا این است که در مجموعه ها و سازمان های خصوصی معمولا خود کارفرما مشخص می کند که چه نیرویی برای شرکتش مناسب و کارآمد است و کارکرد فرد استخدامی تاثیر مستقیمی بر سود مجموعه دارد اما در استخدام های دولتی چنین نیست. اگرچه اما ممکن است که سود و زیان بر عملکرد افراد تاثیر خاصی نداشته باشد اما به کارگیری افراد غیرمتخصص و غیرحرفه‌ای باعث بروز مشکلات و تخلفاتی می شود که سازمانهای دولتی بایستی بر آن ها نظارت داشته باشند.

منبع : https://job2call.ir

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

تکنیک های مهم برای استفاده مؤثر از نظرات کاربران

تا اینجا متوجه شدیم که نظر یک خطی کاربر در مورد محصول، خدمات یا کسب و کارمان، چه تأثیر بالایی روی ذهن بقیه مخاطبان دارد. برای اینکه بیشتر از قبل این حرفم را تأیید کنم، باید بگویم که طبق تحقیقات مختلف، نظرات مثبت آنلاین می‌تواند فروش خدمات و محصولات را از 18 تا 160 درصد افزایش دهد. حالا می‌خواهم با کمک چند تکنیک، به شما یاد بدهم که چگونه این کار را انجام دهید. 

1. از کاربران بخواهید برای شما نظر بدهند

بهترین محصولات و خدمات را ارائه کنید، با مشتریان خوش رفتار باشید، قیمت را منصفانه اعلام کنید و حتی به آنها تخفیف بدهید... بازهم درصد زیادی از کاربران علاقه و حوصله ثبت نظر در موردتان را ندارند. پس برای اینکه نرخ تبدیل کاربر ساده به کاربری که نظر می‌دهد، را افزایش دهید، مناسب و حرفه‌ای از آن‌ها درخواست نظر کنید. چگونه؟

اگر بتوانید مخاطب را درگیر کنید، احتمالا برای شما نظر ثبت می‌کند. مثلا می‌توانید به یکی از دغدغه‌های و تجربه‌های مشابه درمورد کاربران اشاره کنید. او نیز ترغیب می‌شود در بحث شرکت کند و نظرش را بیان کند؛ یا مثلا در ازای ثبت نظر به او یک پیشهاد ویژه بدهید. به نظر شما دیگر به چه روش‌های می شود کاربران را به ثبت نظر تشویق کرد.

2. کاربر را وادار به ثبت نظرات بیشتر کنید (درگیرش کنید)

چه کسی گفته هر کاربر مساوی یک نظر است؟ شما حتی می‌توانید، یک کاربر را وادار به ثبت چندین نظر کنید و در عین حال، رابطه بهتری با آنها برقرار کنید. چطور؟ مثال روبرو را ببینید. یکی از کاربران زیر مقاله "آموزش دریافت اینماد" این نظر را ثبت کرده است:

«ممنون از مقاله خوبتون، اما من در بخش ثبت کسب و کار سایت اینماد به مشکل خوردم، باید چیکار کنم؟»

به جای یک پاسخ یک خطی و مبهم، یک جواب حرفه‌ای به این سؤال این است:

«دوست عزیز اول باید کسب و کارِتون رو از بین دسته‌های مختلف سایت اینماد، انتخاب کنید. اما اگر بگید کسب و کار شما در چه زمینه‌ای هست کمک بیشتری به شما میکنم.»

با این جواب، مخاطب را وادار به دادن یک پاسخ دیگر و احتمالا در ادامه، جواب‌های بیشتری کرده‌ام. همان چیزی که به‌دنبالش بودیم. راز این تکنیک فقط درگیر کردن مخاطب با یک سوال دیگر یا چیزهای دیگر است. البته مراقب باشید که بیش از حد و در همه سؤالات و نظرات این کار را انجام ندهید!

پیشنهاد ما: مطالعۀ مقاله «چگونه تعامل (engagement) کاربران در سایت را بالا ببریم؟» 

3. معجزه پاسخ به نظرات منفی را جدی بگیرید

باور کنید پاسخ درست به نظرات منفی در کسب و کارتان معجزه می‌کند.
البته راه دیگری هم دارید؛ اگر نظر منفی در سایت‌تان منتشر شده، می‌توانید به راحتی حذف‌اش کنید تا بقیه کاربران آن را نبینند. در این حالت یک کاربر ناراضی دارید که با دیدن این رفتار اقدام به بدگویی در مورد شما در بقیه سایت‌ها و برای اطرافیان خودش می‌کند. اما حالا می‌توانید نظر او را در سایت‌های دیگر هم حذف کنید یا اثر برندسازی منفی که برایتان کرده را از ذهن بقیه مخاطبان پاک کنید؟ مطمئنا نه.

اگر به کاربر ناراضی در مقابل دید بقیه کاربران، با خونسردی تمام جواب مناسبی بدهید، می‌توانید او را به سمت خودتان بکشانید و به بقیه کاربران بفهمانید که نظرات موجود در این صفحه واقعی هستند. به این ترتیب، اعتماد کاربران را جلب کرده‌اید. 

دقیقا یادم نیست چه کسی، فقط یادم هست که یکی از بزرگان دنیای وب فارسی، در تجربیات خودش به صورت ویدیو به صراحت اعلام کرد که: قسمتی از خریداران و مشتریان ما، همان‌هایی هستند که در صفحات سایتمان نظرات منفی می‌گذارند و ما با رفتار مناسب آنها را به مخاطب وفادار تبدیل می‌کنیم!

در پاسخ نظرات منفی بدون عصبانیت و صمیمانه ابهامات را رفع کنید، دلیل مشکل را به آن‌ها توضیح دهید. نظرات منفی کاربران علاوه بر چیزهایی که گفتیم، به شما کمک می‌کند بهتر و بهتر باشید.

4. نظرات مثبت را به اشتراک بگذارید

ممکن است بعضی از کاربران، آنقدر از خدمات با کیفیت‌تان راضی باشند که حجم زیادی در مورد شما و حس خوبشان بنویسند. مطمئنا جای چنین نظراتی فقط در سایت شما یا سایت دیگران نیست. می‌توانید آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا بقیه هم آن را ببینند. 

یکی از تکنیک‌های جالبی که به تازگی وبمستران انجام می‌دهند، قرار دادن یک بخش با عنوان "رضایت مشتری" در سایت یا شبکه اجتماعی‌شان است. انتشار این نظرات، تاثیر زیادی در افزایش نرخ تبدیل کاربران خواهد داشت. 

نظرات همیشه از مهمترین بخش های هر سایت بوده و همچنین به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارین نظر کاربران درباره سایت های مختلف را مشاهده کنین به سایت https://chetorie.com مراجعه کنید.

  • علیرضا خوبیان