بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تفریحات کیش

تفریحات کیش کیش از آن دسته مقاصد گردشگری است که از تفریح کردن در آن خسته نمی شوید. این جزیره برای هر روز سفر شما برنامه مشخصی دارد. از بهترین رستوران ها و مراکز خرید تا متفاوت ترین و خاص ترین تفریحاتی که می توانید تجربه کنید. با ما همراه باشید تا تعدادی از منحصر به فرد تفریحات کیش را به شما معرفی کنیم. اسکوتر زیردریایی این تجربه دوست داشتنی درست همانند اسکوتر های زمینی است با این تفاوت کپسول اکسیژن نیز در اختیار شما قرار می گیرد. اسکوتر زیر دریایی با توجه سهولت در استفاده می تواند تجربه غواصی را در اختیار همه افراد بالای 12 سال بگذارد و هیچگونه نیازی به آشنایی با غواصی نیست. )Flyboardفلای بورد ( اگر قصد پرواز بر فراز اب های خلیج فرس را دارید و به دنبال هیجانی کم نظیر هستید حتما فلای بورد را امتحان کنید. فلای بورد جزو تازه ترین و گران ترین تفریحات کیش به حساب می آید که با این وجود ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. غواصی در کنار آب های نلیگون خلیج فارس بودن و غواصی نکردن در آن را می توان جزو اشتباهاتی دانست که هیچوقت خود را نخواهید بخشیید. برای غواصی کردن در خلیج فارس لازم نیست حتما غواصی بلد باشید، بلکه فقط کافیست مستقیم به یکی از سایت های غواصی جزیره و یا دفاتر خدمات توریستی مراجعه کنید. مربی های حرفه ای که در کنار شما قرار می گیرند کلیه راهنمایی ها و تجهیزات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. اسکی روی آب از دسته تفریحاتی که آدرنالین خون شما را بالا می برد می توان به اسکی روی اب اشاره کرد. اسکی روی آب یکی از لذت بخش ترین و در عین حال ایمن ترین تفریحات کیش است، به گونه ای که افراد از 3 سال به بالا می توانند از آن استفاده کرده و هیجان آن را تجربه کنند. جالب است این نکته را بدانید که بزرگترین کیبل اسکی جهان و اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش قرار دارد. اسکوتر برقی اگر به دنبال گشت و گذار در نوار ساحلی، تماشای غروب مادامی که نسیمی مرطوب صورتتان را نوازش می کند و یا کاری مشابه دوچرخه سواری ولی راحت تر هستید ما به شما اسکوتر برقی را توصیه می کنیم. این وسیله همانند موتور عمل می کند، با این تفاوت که با هر بار شارژ آن، چیزی در حدود یک ساعت (کمی بیشتر) می توانید با آن رانندگی کنید و لذت ببرید. حرف آخر... تفریحات کیش در اینجا به پایان نمی رسد و این جزیره می تواند باز هم شما را هیجان زده کند ولی خوب سعی کنید با توجه به سلیقه ای که دارید و هزینه ای که در نظر گرفته اید اقدام کنید. برای رزرو هتل در کیش میتوانید به سایت هتل یار مراجعه کنید

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

امروزه به واسطه شبکه گسترده اینترنت، متد ها وشیوه های جدیدی درزمینه آموزش موسیقی بالاخص آموزش گیتار الکتریک در اختیار علاقه مندان به یادگیری این ساز وجود دارد.

 

اما به دلیل پراکندگی و کاستی هایی که در این زمینه وجود دارد، در این سایت بر آن دارم که اطلاعات و تجربیاتی که در این سالها در زمینه  آموزش گیتار الکتریک بدست آورده ام را با شماعلاقه مندان به این ساز در میان بگذارم.

 

مهم ترین نکات در آموزش گیتار الکتریک

 

یکی از نکات بسیار مهم در آموزش گیتار الکتریک توجه به اصول است که مهم ترین این اصول در شیوه آموزشی من که در تمامی ویدئو ها نیز به آن اشاره شده است به شرح زیر است :

    نحوه صحیح نشستن وقرار گرفتن ساز گیتار

    ضربه زدن با دست راست، با پیک وانگشتان

    نحوه صحیح انگشت گذاری دست چپ بر روی فرت برد

    گرم کردن انگشتان دست چپ (Warmup)

    یادگیری نت های سر دسته گیتار

    یادگیری آکورد های سردسته

 

منبع : https://sheikhghasemi.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/

  • علیرضا خوبیان