بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کلینیک رویان سلامت ؛ جایی که باید برای انجام بهترین عمل لیپوساکشن به آن مراجعه کنید

لیپوساکشن چیست و چگونه است؟

امروزه عمل لیپوساکشن به عنوان یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین جراحی های زیبایی به حساب می آید. وجود چربی های مقاوم به رژیم غذایی و ورزش، باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند در اندام فرد می گردد. عمل لیپوساکشن در نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلوها، قسمت های داخلی و خارجی ران ها، گونه ها، چانه و غبغب، نواحی پشت ساق پا و زانوها می تواند کانتور بدن را به شکل چشمگیری تغییر داده و زیباتر سازد.

بهتر است بدانید که لیپوساکشن مناسب همه افراد نیست. در واقع این گونه نیست که به محض اینکه شخص تصمیم به عمل لیپوساکشن در یک ناحیه از بدن خود گرفت، بتواند آن را عملی نماید. باید دید آیا شخص کاندید مناسبی برای عمل هست یا خیر. به طور کلی لیپوساکشن، یک روش کاهش وزن به حساب نمی آید؛ بلکه برای اصلاح چربی های موضعی و ایجاد تناسب اندام و در نهایت داشتن یک کانتور بدن جذاب انجام می گیرد. شرط اصلی برای اینکه بتوانید کاندید این عمل باشید، داشتن وزن پایدار و پوستی با خاصیت الاستیکی مناسب است؛ چرا که در صورت داشتن پوست بدون خاصیت ارتجاعی، احتمال افتادگی پوست بعد از عمل بسیار زیاد خواهد بود.

عمل لیپوساکشن، از طریق روش های مختلفی انجام می گیرد. روش هایی نظیر لیپوساکشن سنتی، ویزر، الترازد، لیزر لیپولیز، لیپوماتیک و لیپوست شناخته شده ترین روش های جراحی زیبایی لیپوساکشن به شمار می روند. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید مورد توجه قرار گیرد. البته بهتر است بدانید که هر چه فناوری پیشرفته تری برای جراحی استفاده گردد، عوارض ناشی از عمل کاهش پیدا می کند و نتیجه حاصل از آن رضایت بخش تر خواهد بود.

 

 

 

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

آنچه در اپلیکیشن امیر شریفی می‌آموزید

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آموزشی در اپلیکیشن پرورش افکار به قانون جذب اختصاص دارد. این قانون که از سوی برجسته‌ترین افراد موفق دنیا نیز پذیرفته شده، اکنون به اثبات رسیده است.

به همین دلیل طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. در این قانون شما به خوبی یاد می‌گیرد که هیچ یک از خواسته‌ها، آرزوها و آمال‌ها دست نیافتنی و غیرممکن نیستند.

بلکه این باور و ذهن شماست که گاهی آن‌ها را دست نیافتنی می‌کند. پس باید بیاموزید که رسیدن به موفقیت ممکن است.

در اپ امیر شریفی نکات و راه‌حل‌های زیادی برای قانون جذب به شما گفته می‌شود که رسیدن به موفقیت را برای شما آسان می‌کند. هنوز هم کسانی وجود دارند که به این قانون بی‌اعتقادند.

اغلب مردم تصور می‌کنند موفقیت، خوشبختی و دستیابی به هدف براساس انتخابِ تقدیر و سرنوشت است. پس ما هیچ نقشی بر روی آینده‌ی خود نداریم.

امیر شریفی در این اپلیکیشن به شما خواهد گفت زندگی در دستان شماست. قانون جذب یکی از راه‌های به دست گرفتن سرنوشت و آینده است. پس زندگی خود را به بادهای سرنوشت نسپارید و خودتان از هم اکنون برای تغییر آینده و دستیابی به موفقیت تلاش کنید.

در حال حاضر برای دانلود نسخه ios و android اپلیکیشن پرورش افکار باید وارد کانال تلگرام پرورش افکار شوید و با کمک گرتفن از ادمین های پروش افکار اقدام به دانلود آن ها برای اندروید و ios نمایید

آنچه برای در این اپلیکیشن به شما گفته می‌شود، عبارت است از:

  • BURNING  DESIRE یا  اشتیاق سوزان

در این اپ شما به خوبی یاد می‌گیرید که چطور بدون توقف، برای رسیدن به اهداف و موفقیت شور و شوق داشته باشید. برای رسیدن به هر آرزویی، داشتن انگیزه و اشتیاق ضرورت دارد. در اپلیکیشن پرورش افکار، ذهن شما دقیقاً به سمتی حرکت می‌کند تا بتوانید شور و اشتیاق برای دستیابی به هدف را افزایش دهید. آموزش‌های این اپلیکیشن آنقدر این تفکرات را در شما فراگیر و بزرگ می‌کند که هر لحظه برای رسیدن به هدف خود هیجان‌زده می‌شوید.

  • نگرانی  را کنار بگذارید

یکی دیگر از تکنیک‌هایی که در اپلیکیشن امیر شریفی درباره‌ی قانون جذب به خوبی یاد می‌گیرید، کنار گذاشتن نگرانی‌ها نسبت به آینده و فرداست. با فراگیری آموزش‌های این اپ شما می‌آموزید چطور در لحظه زندگی کنید و از امروز خود لذت ببرید. در عین حال که برای فردا برنامه ریزی می‌کنید، نباید نگران آن نباشید. در این آموزش‌ها قادرید مسیر آینده را برای خود مشخص کنید و به وضوح ببینید که در آینده در کدام پله‌ی پیشرفت و ترقی قرار می‌گیرید.

البته اشتباه نکنید! اپ پرورش افکار برای شما تصمیم نمی‌گیرد و آینده‌ی شما را مشخص نمی‌کند. بلکه شما خودتان هستید که راهی برای موفقیت خود پیدا می‌کنید و انگیزه و شور و شوق خود را افزایش می‌دهید. پس طبیعی است که با داشتن دیدی بلند نسبت به فردا، نگرانی‌ها و استرس‌ها هم چمدان خود را می‌بندند و از دیار ذهن شما می‌رود.

یک کوهنورد وقتی حتی اگر برای اولین بار در حال صعود به یک کوه غریب باشد، هیچ ترس و نگرانی از بالا رفتن ندارد. زیرا اگر چه در مسیر رسیدن به قله هیچ تابلویی در مقابل او نیست. اما او از ابتدا مسیر قله را می‌بیند و می‌داند که قرار است به کجا برود. پس با چشمی روشن و دیده‌ای باز برای بالا رفتن تصمیم می‌گیرد.

امیر شریفی به شما خواهد گفت وقتی در بی‌هدفی زندگی گم شده‌اید و نتوانستید آینده را ببینید، چطور راه خود را پیدا کنید.

اپلیکیشن پرورش افکار برای دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است و به زودی نسخه جدیدتر و حرفه ای تر این اپلیکیشن ارائه خواهد شد

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

نماشویی با طناب و بدون داربست

نماشویی با طناب روشی است که برای نماشویی ساختمان باعث افزایش دسترسی به نما و با بالا بردن سرعت شستوشو می شود . این روش یکی از خدمات کار در ارتفاع با دسترسی طناب در نظر گرفته می شود . همچنین میتوان گفت در نماشویی با طناب هزینه های اضافی از بین می رود .

امروزه می توان مهمترین روش برای نماشویی ساختمان را نماشویی با طناب دانست . نماشویی با طناب رویکردی را پیش میگیرد .که باعث بهینه سازی در زمان و هزینه می شود . به صورتی که با ورود راپل  از خدمات کار در ارتفاع  با دسترسی طناب به صنعت نماشویی ساختمان ، نماشویی با تغییرات بسیار گسترده ای روبه رو شد که میتوان آن را باعث افزایش همه جانبه پیشرفت و اهمیت نماشویی دانست .

نماشویی با طناب  در کار در ارتفاع با دسترسی طناب از کوه نوردی الگوبرداری کرده است . به صورتی که در نماشویی با طناب  فنی کاران بدون اینکه در نظر بگیرند در ارتفاع بسیار زیادی هستند . بدون نگرانی به کار خود می پردازند .

 

نماشویی ساختمان :

کادرارتفاع نماشویی ساختمان را امروزه با دو روش در دسترس مردم قرار می دهد.

1 ــ نماشویی ساختمان با داربست :

اولین روشی که کار در ارتفاع برای نماشویی ساختمان ارازه میدهد ، استفاده از داربست است . که در زمان قدیم بیشتر برای کار در ارتفاع  نسبت به امروزه مورد استفاده قرار میگرفت . و از محبوبیت خاصی بهره مند بود .

در کار در ارتفاع استفاده از داربست برای نماشویی ساختمان  به صورتی است که انجام می شود . که تمامی مراحل نماشویی ساختمان برای پکسازی آلودگی ها و اقدامات مورد نیاز روی داربست انجام می شود .

2 ــ نماشویی با طناب و بدون داربست :

کار در ارتفاع با طناب کار خدمتی جدید و بسیار عالی برای هموطنان گرامی ارائه داد . که با مزایای فراوانی که دارد . باعث پیشرفت عظیمی در صنعت نماشویی ساختمان شد . نماشویی با طناب امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است . و باعث شده تا مردم کمتر از نماشویی ساختمان با داربست استفاده کنند .

نماشویی با طناب به صورتی ارائه می شود که نماشور با استفاده از طناب خود به سمت عمودی و افقی در قسمت های مختلف برای نماشویی جابه جا می شود .

اولین ارائه نماشویی با طناب توسط کاردارتفاع  به سال 80 بازمیگردد . در سال 80 برای اولین بار شرکت ها از نماشویی با طناب برای نماشویی ساختمان های خود استفاده کردند . نماشویی با طناب پس از اولین ارائه خود توانست به عنوان تاثیرگذار ترین و ارزان ترین راه برای نماشویی ساختمان و خدمات کار در ارتفاع در نظر گرفته شود . که با دسترسی طنای انجام می شد .

یکی از عامل های اینکه نماشویی با طناب توانست مورد توجه قرار بگیرد . این بود که از صدمات ناشی از استفاده از داربست برخوردار نبود . و با همکاری با شرکت های بیمه توانست آرامش خاطر کارفرمایان را جلب کند .

 

مزیت های نماشویی با طناب

نماشویی با طناب تنها در صورتی قادر به ارمغان آوردن مزیت های فراوان است که توسط کارشناسان بسیار ماهر و افراد مجاز و معتبر صورت بگیرد .

  • اولین مزیت نماشویی با طناب برای نماشویی ساختمان ، بهبود و بازیابی کیفیت اولیه نما است . که می توان آن را مهم ترین مزیت نماشویی با طناب دانست .
    زیرا نماشویی با طناب در کار در ارتفاع از بالاترین نقطه ساختمان شروع می شود . و تا پایین ترین نقطه ساختمان ادامه دارد . درواقع می توان گفت که نماشویی با طناب باعث شستوشوی تمامی سطوح ساختمان بدون هیچ گونه استثنائی می شود .
  • دومین مزیتی که نماشویی با طناب نسبت به نماشویی با داربست دارد . این است که از خطرات جانی بسیار کمتری نسبت به نماشویی با داربست برخوردار است . برای مثال در نماشویی با طناب خطر سقوط فرد بسیار کمتر از کادرارتفاع با داربست است .
  • سومین مزیت نماشویی با طناب این است . که این کار توسط افراد بسیار متخصص در این کار انجام می شود .
  • در کار در ارتفاع با داربست به علت اشکال مختلف و جدید ساختمان ها نصب داربست و جابه جایی روی آنها بسیار دشوار است . اما در نماشویی با طناب این کار با استفاده از طناب و قلاب بسیار راحت تر شده است .

 

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

چگونه نویسنده رمان طنز های پرفروش شوم؟

 

جمله ی معروفی وجود دارد که برداشت کلی از آن را می توان اینگونه ارائه کرد: «اگر محتوا وجود نداشت زندگی ما هم بی معنا می شد». این جمله را برای داستان و رمان طنز هم می توان تعمیم داد به این صورت که: «اگر داستان طنز، نوشته طنز و یا بخش هایی برای دانلود رمان طنز و غیره به وجود نمی آمد دنیا چیزی کم داشت».

 

در دنیای امروز ما که هدف بر زندگی بهتر و رو به پیشرفت چیده شده است، وجود رمان و داستان طنز (در هر قالبی) می تواند بسیار یاری رسان باشد.

 

حتماً برای شما هم پیش آمده است که با مشکلی بزرگ در زندگی دست و پنجه نرم کنید؛ و پس از مدتی به فکر عبور از این مرحله سخت باشید. رمان طنز را می توان یک نقطه امید مهم و دست یافتنی در این زمینه به حساب آورد.

 

یکی از راههایی که می توانید حال خوب داشته باشید، این است که به دنبال دانلود رمان طنز بروید. البته اینکه این محتوای طنز، مفید و کاربردی باشد و پایش را از گودال سخیف بودن بیرون کشیده باشد اهمیت دو چندان دارد.

 

عموماً محتواهای طنزی که در قالب کتاب ارائه می شوند و در صدر توجه اقشار مختلف جامعه قرار می گیرند، طنز گرانبها و نیش زننده دارند و گاهی هم شامل حقیقت هایی هستند که ما ساده از کنارشان عبور می کنیم.

 

این به معنای آن است که مخاطب محتوا و داستان خنده دار بسیار ریز بین و هوشمندانه محتوا کتاب و داستان مورد نظرش را انتخاب می کند.

 

چگونه نویسنده رمان طنز های پرفروش شوم؟

رمان طنز

 

خندیدن، با رمان طنز آسان نیست.

دیدن یک فیلم طنز، یا شنیدن آن به واسطه ابزارهای رادیویی، بیشتر افراد را به خنده وادار می کند؛ اما به چه دلیل؟ در نوشتن یک داستان خنده دار تنها ابزاری که در دست نویسنده موجود است کلمه ها هستند. او باید بتواند با چیدمان استادانه این جملات کنار یکدیگر، یک محتوای خنده دار و از همه مهمتر (با منظور) خلق کند.

 

به همین علت نوشتن داستان خنده دار یکی از سخت ترین و حساس ترین فعالیت ها به شمار می آید. نوشتن یک داستان جدی، دراماتیک و واقع گرایانه بسیار آسانتر از حقیقتی است که می بایست به زبان طنز نوشته شود؛ و این مسئله توسط تمامی نویسندگان دنیا امری پذیرفته شده است.

 

پس قدم اول در نویسنده داستان طنز شدن این است که بتوانیم علاقه درونی مان را به سمت و سوی درست و از پیش تعیین شده بکشانیم. قرار نیست اولین اثر یک نویسنده طنز طوفان به پا کند، اما وارد شدن از ورودی درست می تواند به شما کمک کند تا در مسیر اصولی پا بگذارید و به عنوان نویسنده کاربلد خطاب شوید.

 

برای نویسنده طنز شدن، زیاد کتاب بخوانید.

زیاد کتاب خواندن توصیه ای پیش پا افتاده یا روتین نیست. همه‌ی نویسندگان بزرگ برای به دست آوردن جایگاه امروزی شان مطالعه زیاد را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

 

برای اینکه در کنار مشغله های روزمره زیاد کتاب بخوانید می توانید تدابیر مختلفی را بیندیشید. کنار گذاشتن تلویزیون و موبایل هوشمند حتی برای یک ساعت در این زمینه راهگشا خواهد بود.

 

اهمیت خواندن کتاب زیاد در زمینه رمان طنز یا داستان طنز این است که قالب نوشتاری خودتان را پیدا کنید.

 

«نویسنده ای که قلم مخصوص به خود را نداشته باشد، نویسنده نیست»؛ این توصیه را در جایی، جلوی ذهن خود با فونت درشت قرار دهید و سعی کنید به کمک کتاب ها سبک نوشتاری خودتان را بیابید.

 

با خواندن رمان زیاد در زمینه طنز، قرار نیست از کسی تقلید کنید؛ اما کدام کتاب ها را بخوانیم؟ برخی از پیشنهاد های ما به شما خواندن آثار زیر برای شروعی مفید است:

 

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

آموزش رایگان جاوااسکریپت از مقدماتی تا پیشرفته

سلام به همه ی دوستای عزیزم امیدوارم حال دلتون خوب باشه تو این مقاله میخوام کلی راجب جاوااسکریپت و اهمیت یادگیریش و مدت زمان یادگیریش و امکاناتی که برامون فراهم میکنه باهاتون گپ بزنم.و همچنین در مورد آموزش رایگان جاوااسکریپت از مقدماتی تا پیشرفته صحبت کنیم.

پس تا انتها ی داستان همراهمون باشین.

 

 

 

چرا باید جاوااسکریپت رو یاد بگیرم؟

قبل از اینکه بریم سراغ آموزش رایگان جاوااسکریپت از مقدماتی تا پیشرفته بیایم باهم بررسی کنیم که اصلا چرا باید جاوااسکریپت رو یاد بگیریم؟!

خب اولین استپ شما برای یادگیری طراحی سایت معمولا فرانت اند هست(بعضیا هم کلا میرن سراغ بک اند).

اینجا من فرض میکنم شما فرانت اند و بک اند رو میدونین چی هستن و به چه قسمت هایی که گفته میشن و اگر هم اشتباه فرض کردم میتونم فرض کنم که مقاله هایی که راجب این موضوع نوشتم رو تو سایت خوندین:)

پس اگر دارین فرانت اند رو یادمیگیرین مهم ترین و اصلی ترین قسمت های اون رو زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت و کتابخونه و فریمورک های اون تشکیل میده که اولا باعث میشه سایت از حالت استاتیک به دینامیک تغییر کنه.

 

منبع : https://virgool.io/@sabzlearn/free-javascript-training-kct1eiqhqizz

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب و پکیج های تصفیه فاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهول فاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساخت فاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیم کارشناسی شرکت اوژن مشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

  • علیرضا خوبیان