بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

  • ۰
  • ۰


با توجه به شیوع انواع سردرد در جامعه و بار اجتماعی اقتصادی قابل توجه و ناتوانی که در سنین جوانی و میان سالی ایجاد می کند اولین کلینیک تخصصی سردرد با هدف ارائه خدمات خاص به افراد مبتلا به سردرد زیر نظر بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران راه اندازى شد.

در کلینیک تخصصی سردرد به آموزش و اطلاع رسانی در زمینه بیماریهایی که باعث بروز سردرد می گردند و به تشریح عواملی که باعث تحریک سردرد می شوند و تشخیص و درمان آن می پردازیم.

در کلینیک تخصصی سردرد تهران ، پس از شرح حال و معاینه کامل نورولوژى و در صورت نیاز اقدامات پاراکلینیک مثل تصویربردارى مغز(Brain MRI)،سونوگرافى داپلر عروق مغز و گردن (TCD & ECD) جهت تعیین خونرسانى مغز و یا نوارمغز (EEG) ،تشخیص صحیح نوع سردرد توسط متخصص مغز و اعصاب داده شده و بر اساس آن درمان صحیح ارائه میشود.
که میتواند علاوه بر درمانهاى دارویی شامل ماساژ تخصصى سر و گردن ، تزریق بوتاکس و بلاک Triger point ها در محلهاى ویژه منشاسردرد،
(TMS (Transcranial Magnetic Stimulation ،تکنیکهاى ریلکسیشن و آروماتراپى باشد.
درمان های تکمیلی اغلب دیدگاهی کلی نگر دارند؛آنها جسم و ذهن را با هم مورد درمان قرار می دهند و تنها به نشانه های بیرونی اکتفا نمی کنند. این نوع درمان ها را می توان به موازات درمان های دارویی معمول اعمال کرد.

آدرس: ایران، تهران، میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، پلاک 8، کلینیک تخصصی سردرد تهران

تلفن تماس: 88876450(021)

 

منبع : https://headacheclinic.ir

  • ۰۰/۰۵/۱۹
  • علیرضا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی