بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

  • ۰
  • ۰

لوازم جانبی اپل

شارژر، هدفون، کیف همراه، محافظ و حافظه‌ های جانبی از جمله لوازمی هستند که برای تهیه آن‌ها باید دقت زیادی به خرج دهیم. در این مطلب بهترین لوازم جانبی اپل 10 موجود را معرفی و هر کدام را جداگانه بررسی می کنیم.

آیفون 10 در سه ماهه سوم سال 2017 میلادی توسط شرکت اپل رونمایی شد. این گوشی یکی از قدرتمندترین دستگاه‌ های حال حاضر است و از سخت افزار استثنایی بهره می‌برد. دارا بودن پردازنده هوشمند A11 bionic و همچنین سیستم تشخیص چهره Face ID از بارزترین خصوصیات آیفون 10 است. هر چند که رونمایی از این گوشی موجب شد تا آیفون 8 با افت فروش مواجه شود، اما اپل امیدوار بود تا آیفون 10 با تمام کاستی‌های موجود و عدم توانایی در تامین به موقع سخت افزار این محصول رکوردهای بازار جهانی را بشکند. آیفون 10 یکی از گران‌قیمت‌ترین محصولات اپل است. البته استفاده از متریال‌های قدرتمند و سخت افزار قوی از عوامل بالا رفتن قیمت این گوشی نیز به حساب می‌آید. در هر صورت یک گوشی خوب همیشه نیاز به لوازم جانبی خوب دارد، چرا که باعث می‌شود تا بتوان از گوشی بهتر استفاده کرد. آیفون 10 به دلیل کارایی و وسعت عملیات زیاد می‌تواند لوازم جانبی مختلفی را نیز پشتیبانی کند. از جمله آن می‌توان به  هدفون‌ های بی‌سیم، شارژر بی‌سیم، مبدل شارژ سریع، حافظه جانبی و کیف و محافظ اشاره کرد. حال باید ببینیم که بهترین لوازم جانبی آیفون 10 معرفی شده چه لوازمی است.

بهترین لوازم جانبی آیفون 10

1- جک هدفون جدید برای آیفون 10

در سال 2016 اپل سیستم اتصالات صوتی گوشی‌های خود را تغییر داد و آیفون‌ های  خود را به جک هدفون بی‌سیم مجهز کرد. اما خب راه حل کاربرانی که هنوز از هدفون‌ های سیم دار استفاده می‌کردند چه بود؟

در این بین آداپتور های متفاوتی معرفی شد که Lightning به جک 3.5 میلی‌متر از جمله معروف‌ترین آن‌ها بود. اما این مبدل در و بسایت اپل نیز چندان با استقبال خوبی روبرو نشد و امتیاز متوسط 1.5 از 5 را دریافت کرد.

این مساله به عواملی همچون کیفیت ساخت بدنه، محدودیت پشتیبانی از سوی شرکت سازنده و مهم‌تر از همه کاهش کیفیت صدا بستگی دارد. پس راه حل استفاده از هدفون‌های سیم دار در این گوشی‌ها چیست؟

پیشنهاد ما مبدل داک  FiiO i1 Digital to Audio Converter  است. مبدل خود شرکت اپل نیز از داک داخلی استفاده می‌کند اما به دلیل این که این دستگاه بسیار مورد انتقاد قرارگرفته استفاده از آن پیشنهاد نمی‌شود.

در حقیقت مبدل FiiO i1 چه از لحاظ ساختار داک و چه از لحاظ  کیفیت میکروفن داخلی و کنترل‌ های هوشمند در سطح بالاتری قرار می‌گیرد و یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 است.

 

مبدل Fiio آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

FiiO i1 دارای سیمی بلند است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی میکروفن را در نزدیک دهان خود قرار دهید. البته مشکل جمع کردن این سیم بلند نیز با یک پیچ کنترلی طول کابل حل شده و نیاز نیست که همیشه با این سیم درگیر باشید. اما در هر صورت این دستگاه نیز مشکل همزمان گوش کردن به موسیقی و شارژ را حل نکرده است.

2-هدفون‌ هایی با قابلیت شارژ همزمان گوشی

در مورد این لوازم باید گفت که انتخاب زیاد است و به راحتی می‌توان چندین مورد را برای استفاده بهینه معرفی کرد. در هر صورت این لوازم به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ بی‌سیم و با سیم.

The Griffin iTrip Clip به هدفون‌ های با سیم شما این امکان را می‌دهند که بتوانند از طریق بلوتوث به گوشی متصل شوند. این مبدل دارای دکمه‌ هایی برای کنترل گوشی و همچنین میکروفن است.

از امکانات استثنایی آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که با هر بار شارژ 4 الی 5 ساعت بدون توقف می‌توان از آن استفاده کرد و مهم‌تر از آن این که می‌توان درحالی‌که گوشی را شارژ می‌کنید به موسیقی نیز گوش دهید.

استفاده از این محصول بسیار مقرون به صرفه‌تر از تعویض هدفون‌ های با سیم با هدفون‌ های بلوتوث است. این دستگاه توسط Griffin به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

 

مبدل Griffin آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

اگر به دنبال برند گران‌قیمت تری هستید می‌توانید از مبدل Belkin’s RockStar adapter برای آیفون 10 استفاده کنید. این دستگاه دارای برند معتبرتر و همچنین دارای مجوز MFI نیز هست به علاوه این که از دکمه‌ های داخلی آن می‌توان برای کنترل گوشی نیز استفاده کرد.

مبدل belkin آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از سوی دیگر با در نظر نگرفتن برند و با توجه به این که قیمت برای شما مهم باشد می‌توان ATool را معرفی کرد. البته قیمت پایین آن نیز به علت عدم وجود دکمه‌ های کنترلی و همچنین عدم وجود میکروفن داخلی است.

مبدل Atool آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

3-هدفون‌ های بی‌سیم

دنیای امروز تکنولوژی کمبود هدفون‌ های بی‌سیم را شدیداً حس می‌کند. برای انتخاب بین هدفون‌ های بی‌سیم نیز انتخاب‌های چندانی نداریم هر چند که Apple airpods با توجه به ویژگی‌ها و کیفیت صدا یک گزینه بسیار مناسب به حساب می‌آید و این دستگاه نیز یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 به شمار می آید.

 

ایرپاد اپل-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از جمله قابلیت‌های این هدفون می‌توان به کنترل حرکتی، کیف همراه با قابلیت شارژ و 24 ساعت عمر مفید باتری اشاره کرد.

در دسته هدفون‌ های بی‌سیم برای ورزشکاران Jaybird X3s را معرفی می‌کنیم. این هدفون‌ها قابلیت‌ های استثنایی در خود جای داده‌اند که می‌توان به ضد عرق بودن مقاوم در برابر آب و همچنین اتصالات یک دست و غیرقابل‌نفوذ آن اشاره کرد. در این هدفون پورت شارژر میکرو یو اسبی به کار گرفته‌شده که کمی آن را اختصاصی می‌کند اما خب این امر نیز سلیقه‌ای است؛ شاید افرادی باشند که استفاده از این نوع شارژر را می‌پسندند. استفاده از این هدفون نیز برای گوشی آیفون 10 پیشنهاد می‌شود چرا که کار با میکروفن و کنترل این هدفون با آیفون 10 بسیار راحت و بی‌دردسر است.

هدفون jaybird-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

برای افرادی که روی کیفیت صدای هدفون بسیار حساس و دقیق هستند نیز گزینه مناسبی در نظر داریم.  Sony WH1000XM2/B  یکی از هدفون‌ های بی‌سیمی است که می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای نویز صدا را بگیرد و کیفیت عالی را به عنوان خروجی به گوش کاربر برساند. این هدفون بر خلاف دیگر هدفون‌ های موجود که تنها می‌توانند نویز را قطع و وصل کنند، روی هر نوع نویزی کنترل دارد و حتی می‌تواند آن قدر نویز را کم کند که فقط یک صدا به گوش کاربر برسد.

خیلی از برنامه‌ها و کنترل‌ های موجود به تازگی این قابلیت را پیداکرده‌اند که بتوانند نویز صدا را کاملا از بین ببرند. اما هیچ‌کدام از این برنامه‌ها به خوبی هدفون Bose QC 35 IIs عمل نمی‌کند و از آن می توان به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 نام برد.

هدفون سونی-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

4- هدفون‌ هایی با کابل Lightening

فرض را بر این می‌گیریم که شما اصلاً علاقه‌ای به هدفون‌ های بی‌سیم و یا مبدل‌ها ندارید و از استفاده از هدفون‌ هایی با کابل Lightening لذت می‌برید؛ بنابر این پیشنهاد ما به شما استفاده از  iSINE 20 است. البته همان طور که در تصویر می‌بینید این هدفون‌ها نه ظاهر زیاد نرمالی دارند و نه استاندارد اندازه قرارگیری در گوش را رعایت می‌کنند.

این هدفون دارای کابل Cypher اختصاصی است.درون این کابل ما اتصالات Lightning را می‌بینیم که شامل  داک با وضوح صدای 24-bit می‌شود. این کابل قابلیت جداسازی نیز دارد و می‌توان با جدا کردن قسمت Lightning سر آن را به جک 3.5 میلی‌متر متصل کرد.

 

هدفون isin-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

شرکت فیلیپس نیز برای هواداران ، هدفون Fidelio M2L را روانه بازار کرده که شامل داک با وضوح صدای 24-bit و درایو هایی با جنس نئودمیوم می‌شود.

هدفون فیلیپس fidelio-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از سوی دیگر هدفون P9 Signature یکی از گران‌قیمت‌ترین هدفون‌ های موجود در بازار است که برای خرید آن باید کل حساب بانکی خود را خالی کنید!

هدفون p9 signature-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

Beats برعکس دیگر رقبا که به فکر افزایش کیفیت صدای هدفون هستند ، تنها به دنبال تبلیغات و استفاده از افراد مشهور برای نشان دادن محصول خود بوده است. اما این راه درستی برای افزایش کیفیت صدا نیست. در هر حال اپل طی قراردادی توانست مشکلات Beats را در زمینه کیفیت صدا حل و فصل کند.

منبع : https://gadgetnews.net/231066/best-iphone-x-accessories/

  • ۹۷/۱۲/۱۷
  • علیرضا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی