بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

  • ۰
  • ۰

روش موفقیت رتبه 4 تجربی 96 چگونه بوده؟

ارسلان یزدچی رتبه 4 کنکور گروه تجربی سال 96 به داوطلبان کنکور در روزهای پایانی توصیه کرد: من پیشنهاد می کنم در این روزهای باقی مانده تا کنکور، هر دو تا سه روز یک بار کتاب ها و جزوات خود مخصوصا دروس حفظ کردنی را ورق بزنند و نکات لازم را مرور کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان طی روزهای باقی مانده می توانند در منزل شرایطی مشابه کنکور برای خودشان در نظر بگیرند، برای مثال می توانند در بازه زمانی مشخص سوالات کنکور سال های قبل را پاسخ دهند، در چنین شرایطی قطعا استرس کنکورشان کمتر خواهد بود.

به نقل از ایسکانیوز، رتبه 4 کنکور گروه تجربی سال 96 گفت: من پیش از کنکور، در آزمون های قلم چی شرکت می کردم. هفته پیش از کنکور در این آزمون ها شرکت کردم تا کمی استرسم کاهش پیدا کند. داوطلبان در درجه اول باید به خدا توکل کنند، در روزهای پایانی خودشان را خسته نکنند و بیشتر به استراحت بپردازند.

وی اضافه کرد: من پیش از عید 8 ساعت در روز مطالعه می کردم اما پس از عید، مرور دروس به 13 ساعت در روز نیز می رسید.

یزدچی بیان کرد: من کلاس کنکور نمی رفتم زیرا معتقد بودم شرکت در کلاس هایی که در مدرسه برای کنکور برگزار می شد، کافی است. اما در آزمون های شبیه کنکور شرکت می کردم تا با شرایط آن بیشتر آشنا شوم. لازم به ذکر است در خانه مان برای من که برای کنکور خودم را آماده می کردم، شرایط خاصی فراهم نشده بود.

بیشتر بخوانید : رتبه های برتر کنکور 99

 

وی افزود: به اعتقاد من شرکت در کلاس های کنکور لازمه موفقیت در آزمون نیست، من معتقدم دانش آموزانی که در مدرسه مشغول به تحصیل هستند می توانند از معلم ها کمک بگیرند، اما به طور قطع نمی توان گفت افرادی که پس از یک وقفه طولانی می خواهند در آزمون شرکت کنند باید از کلاس های کنکور استفاده کنند با خیر.

رتبه 4 کنکور گروه تجربی سال 96 گفت: همیشه بحث آموزش در کشور مهم و مورد توجه بوده است به گونه ای که بخشی از یادگیری در کلاس درس صورت می گیرد. برای مثال فردی که در دوران مدرسه در یک رشته تحصیل کرده اما ترجیح می دهد برای کنکور در رشته دیگری شرکت کند، می تواند از کلاس های کنکور استفاده کند.

بیشتر بخوانید : مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 99

 

وی اظهار داشت: به اعتقاد من افرادی که می خواهند در یک رشته خوب در دانشگاه پذیرفته شوند، باید به تمامی دروس به طور یکسانی توجه داشته باشند. ترتیب پاسخگویی من به سوالات آزمون بر اساس ترتیب دفترچه بود، به اعتقاد من داوطلبان برای پاسخگویی به یک صفحه و یا تعداد مشخصی سوال، باید زمان مشخصی در نظر بگیرند و بر اساس آن پیش بروند.

منبع : کارنامه رتبه های برتر کنکور 99 سازمان سنجش

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • علیرضا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی