بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

بیوگرافی

بیوگرافی خواننده ها و بازیگران

  • ۰
  • ۰

آرون افشار

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام دلشوره

آهنگساز: آرون افشار ، تنظیم کننده: معین راهبر ، ترانه سرا: علیرضا مرتضی قلی ، نوازنده گیتار: فرشید ادهمی

Download New Music Aron Afshar Called DelShoore

آهنگ جدید و شنیدنی آرون افشار به نام دلشوره را با بهترین کیفیت و لینک مستقیم از سایت یک موزیک دانلود کنید.

آرون افشار دلشوره

 

متن آهنگ دلشوره آرون افشار

»───♫♫●|●|●♫♫───«
شاید برای تو کمی سخت است بفهمی حال من را … !
باید شبیه من کمی دیوانه باشی بفهمی ، حال من را … !
»──|♫●|──«
من حاضرم از عشق تو ، چتر از سر بارون بگیرم … !
من بیخیال ـه زنده موندن ، حاضرم با تو بمیرم
من بیخیال زنده ـه موندن ، حاضرم با تو بمیرم … !
─|♫●|─
بی تو آوار شدم ، از همه بیزار شدم … !
نیستیو من خواب ندارم … !
»──|♫●|──«
آخرش باخت دلم ، با همه چیت ساخت دلم … !
نیستیو من تاب ندارم … !
─|♫●|─
بی تو آوار شدم ، از همه بیزار شدم … !
نیستیو من خواب ندارم … !
»──|♫●|──«
آخرش باخت دلم ، با همه چیت ساخت دلم … !
نیستیو من تاب ندارم … !

دانلود آهنگ جدید دلشوره با لینک مستقیم

اگه با من نباشی ، میخوام دنیا نباشه … !
به این دلشوره ها عادت ندارم … !
»──|♫●|──«
محاله بی تو من طاقت بیارم … !
منه دلواپسو تنها نذارم
─|♫●|─
شبای بی قراری ، چقدر چشم انتظاری
یه کاری کن یکم آروم بگیرم … !
»──|♫●|──«
تو دنیای خودم بی تو اسیرم
منه عاشق نذار تنها بمیرم
─|♫●|─
بی تو آوار شدم ، از همه بیزار شدم … !
نیستیو من خواب ندارم … !
»──|♫●|──«
آخرش باخت دلم ، با همه چیت ساخت دلم … !
نیستیو من تاب ندارم … !
─|♫●|─
بی تو آوار شدم ، از همه بیزار شدم … !
نیستیو من خواب ندارم … !
»──|♫●|──«
  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • علیرضا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی